Vi tilbyr kundeservice kun via e-post. Send oss en e-post på vanning@vvscomfort.no ved eventuelle spørsmål eller reklamasjoner. Ved reklamasjoner er det viktig at du sender med bilder og dokumenterer saken godt.
Generell garanti
Dersom ikke annet er skriftlig avtalt, gjelder de generelle kjøps- og leveringsbetingelser.
Priser
Alle bestillinger og avtaler, bekreftede og ubekreftede, effektueres etter de på leveringsdagen gjeldende priser. Alle våre priser er oppgitt i norske kroner og er eksklusiv mva og miljøgebyr dersom ikke annet er oppgitt, og eksklusiv frakt og betalingskostnader (for eksempel oppkravs-gebyr). Det er ingen skjulte kostnader og du får full oversikt over alle kostnader før du bestiller (se estimerte fraktpriser u). For bedrifter og installatører som har egne rabatt-avtaler, ber vi om at bestilling sendes per e-post. Vi tar forbehold om trykkfeil på priser på nettsiden vår og kan i slike tilfeller korrigere ordren til faktisk utsalgspris. Ved eventuelle feil vil alltid kunden få beskjed.
Personvern og sikkerhet
Når du handler blir du bli bedt om å opplyse om navn, adresse, tlf. osv. for at du skal kunne gjennomføre handelen. Vi garanterer at denne informasjonen IKKE vil bli gitt til noen andre. Informasjon som kredittkortinfo, personnummer eller annen sensitiv informasjon vil ikke være tilgjengelig eller lagret hos oss. Nettsiden vår benytter informasjonskapsler, såkalt cookies, og vi behandler alle persondata ifølge lov om Personopplysninger.
Force Majeure
Skulle det oppstå en situasjon som gjør det umulig for oss å oppfylle våre forpliktelser i denne avtalen, og som etter vanlige kjøpsrettslige regler regnes som Force Majeure, opphører den rammede parts forpliktelser så lenge den ekstraordinære situasjonen vedvarer.
Som Force Majeure regnes eksempelvis lovendring, arbeidskonflikt, streik, lockout eller andre omstendigheter som partene ikke råder over, slik som krig, opprør, brann, eksplosjon eller inngrep fra offentlige myndigheter. Det samme gjelder ved plutselig endring av krav til merking av produkter, varseltekster, salgsforbud eller beslutning fra myndigheter som påvirker markedet og produkter i negativ retning eller unormal nedgang i markedet.
Betaling
– Firmakunder kan velge betaling med faktura. Vi vil gjøre en kredittvurdering.
– Privatpersoner må betale med kort eller Vipps.
Ordrebekreftelse vil komme fra Torovanning.no Det finnes ingen integrasjon mot vårt regnskapssystem, som betyr at det vil bli ettersendt en elektronisk fakturakopi der hvor det er betalt med Vipps eller kort. Ved faktura blir ordinær faktura sendt ut.
Produktene dine sendes så snart som mulig etter ordren er bekreftet. Vi bruker Bring til frakt av pakkene og Dachser til frakt av paller, og ankommer nærmeste postkontor eller et postkontor du har valgt i bestillingen.
Estimerte fraktpriser (eks mva)
1-10kg – L40cm*B30cm*H30cm
1-3 Soner: 346kr
4 Soner: 366kr
5 Soner: 391kr
20kg – L60cm*B40cm*H40cm
1-3 Soner: 431kr
4 Soner: 458kr
5 Soner: 485kr
EU-Pall
Beregnes individuelt
Angrerett gjelder kun for privatpersoner: Du har 14 dagers ubetinget angrerett
Etter angrerettloven kan forbrukeren gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at de opplysninger som kreves med hjemmel i angrerettloven kapittel 3 er mottatt på foreskreven måte (se side 2 av dette skjemaet). Fristen løper ved fjernsalg uansett ut senest 3 måneder etter at avtalen ble inngått, eller 1 år dersom opplysning om angrerett ikke er gitt. Det er ingen tilsvarende frist ved salg utenfor fast utsalgssted.
Melding om bruk av angreretten må gis til tjenesteyteren innen fristen, og kan gis på hvilken som helst måte.
Garanti og Reklamasjon
– Produktet fungerer ikke, hva skal jeg gjøre?
Fortvil ikke. Ta kontakt med oss så hjelper vi deg så godt vi kan.
For privatpersoner gis full reklamasjonsrett etter forbrukerkjøpsloven for alle produkter vi selger. Det er minimum to års reklamasjonsrett på alle varer. For varer som er ment å vare lenger er reklamasjonsfristen da fem år.
Transportskade
Kjøper har selv ansvar for å sjekke varen ved ankomst. Hvis varen er skadet er kjøper pliktig til å melde dette til oss så raskt som mulig.
Send oss din informasjon samt et digitalt bilde som viser problemet til sendinger@vvscomfort.no
Adresser for retur
Pakker:
Finner du ikke returseddelen? Ta kontakt med oss så sender vi en ny.
Epost: post@vvscomfort.no
Brev:
VVS Comfort AS
Næringsveien 10
1820 Spydeberg